Sunday, December 11, 2011

butik kurabiye tutorial



en son başıma gelen: harddiskime virüs girdi, oncaaaaaa yaptıklarımdan sonra....fotoğraflar...binlerce...ahşaplarım..örgülerim..kurabiyelerim...cupcakelerim..müziklerim..ahşap boyamalarım...hepsi hepsi gitti:(((


kasım 2011' de ben kurabiye yapmaya başladım...ama ne kurabiye.... onların resmini yeni çekmiştim...taze taze paylaşmak istedim...
                 

Kasım ayında evimin YİGO-MİGO'su 9 yaşına girdi ve ben yaptıklarımı ibret-i alem olsun diye sizlerle paylaşıyorum!! lesson1:  ROYAL İCİNG  ve BUTİK KURABİYE TASARIMI tutoial

                     
   işte silahlarım!! çöplerim - hamurum - merdanem SAVULUUUNNN


                                        
    oklar kalplere saplanır ve biraz gözkararı pişirilir


                                                                            VOİLA
çöplü cookie'ler


royal icing denen yöntemle de süsleme yapıyoruz.
Zormuş gibi geliyor kulağa...royıl aysing......yumurta akı olay:)  ve olabildiğince basit! evimdeki 9 yaş yigo-migosu bile şahane kurabiyeler yaptı...

ROYAL İCİNG İÇİN GEREKLİ MALZEMELER:
-yumurta akı
-pudra şekeri
-birkaç damla limon suyu
-gıda boyası

1 yumurta akını 2-3 damla limon suyu ile çırpıyoruz
azar azar neredeyse 1 pk pudraşekeri ilave ediyoruz , krem şanti kıvamında olacak
gıda boyası ile renklendirip buzdolabında 30 dk bekletiyoruz ( aslında bekletiyormuyuz bilmiyorum ama ben ortalığı toparlayana kadar dolaba koymuştum..)
şimdi en zevkli kısmına geçebiliriz....önce ilham gelsin...geldimi?? tamam o zaman...

bunların kesin profesyonel malzemeleri vardır ama ben arkadaşım gökçenin getirdiği mini poşetleri kullandım!


 

                       bu sevimli kurabiyeler oğlumun doğumgününe gelen sevimli konuklara birer armağan ...

                                             
  eh...hayalgücü sınır tanımazmış.....




ama ben coştukca coştum....

 
ay yerim sizi ben yaa...
                                  

                                                             davetiye de homemade!
hadi arkadaşlar, sıra sizde:))












                         doğumgünü için birşey daha yapmıştım, çocuklar bayıldı, tabi ben de :)
muffin....milyonlarca muffin....

pasta kremasını mavi gıda boyası ile renklendirdim ve topkek'lerimi süsledim...


sınırsızca pervasızca utanmadan sıkılmadan özgürce yaptığım eserlerim:))


bu da matrak arkadaşım dilek için yaptığım müstehcen kurabiyeler

4 comments:

  1. çok tatlılar canım eline sağlık :)

    ReplyDelete
  2. ah nihayet cevap yazma olayını da çözdüm:))) sağol cnm! blog aslında facebook dan daha iyi ama alışık değilim o yüzden pek takılamadım...sençok faalsin ama aşk paratonerim:))

    ReplyDelete
  3. süperler ellerine sağlık

    ReplyDelete
  4. süperler ellerine sağlık

    ReplyDelete